nedjelja, 9. prosinca 2018.

Moj hobi

Moj hobi je gimnastika. Volim taj sport jer je zabavan i zanimljiv. Gimnastikom se bavim od drugog razreda. Njom sam se počela baviti jer mi je mama rekla da sam kao od gume i da bi se trebala početi baviti nekim zahtjevnijim sportom. Kada sam došla u školu prijateljice su mi rekle da se u školi možemo baviti gimnastikom i ja sam se odmah upisala na nju. Većinu pokreta sam brzo savladala, ali nažalost nisam bila na nijednom natjecanju. Nisam bila jer nismo mogli složiti ekipu, bilo nas je premalo. Sada jako volim gimnastiku, a mislila sam da neću uspjeti u njoj. Mislim da je moja mama bila u pravu kada mi je rekla da se počnem baviti nekim zahtjevnijim sportom. Savladala sam skoro sve vještine gimnastike. Trenutno znam cijelu vježbu na ručama i na parteru znam većinu toga. Voljela bih jednog dana postati slavna gimnastičarka i osvojiti neke medalje. 

1 komentar: