nedjelja, 16. prosinca 2018.

Što bih htjela postati u životu?

Što bih htjela postati u životu? Neznam točno što bih htjela postati u životu... To je teška odluka, ali meni se sviđa odluka za kozmetičarku ili možda frizerku. Htjela bih imati svoj vlastiti salon za uređivanje noktiju,šminkanje i za frizure. Taj salon bi bio kao nešto 3u1;možete dobiti tri stvari na jednom mjestu. Mislim da kad bih imala svoj salon da bi on bio samo za žene. Razlog je taj da je ženama možda više potrebna šminka i uređivanje nego muškarcima. Neke žene i kada su lijepe žele izgledati ljepše, zato bih htjela imati salon samo za žene. U tom salonu bih radila ja, možda bi i nekog zaposlila da mi pomogne u svemu tome. Obožavam raditi frizure i šminkati se, neke frizure radim sestrama da vidim je li će mi uspjeti,a neke na lutkama. Ponekad i šminkam sestru. Iz tog razloga što volim te stvari htjela bih postati kozmetičarka i frizerka. Trenutno nemam uzor, ali mislim da ću pronaći pravu osobu koja će postati moj uzor. 
kozmetika
frizerka

1 komentar: